17/07/2012

Sade - "By Your Side"

"You think I'd leave your side baby?"


By Your Side
Sade Adu (2000)


You think I'd leave your side baby?
You know me better than that
Think I'd leave you down when you're down on your knees?
I wouldn't do that.


I'll tell you the right when you want...
I'll, I'll find the wound, if only you could sink into me...


Oh when you´re cold I'll be there, hold you tight to me


When you´re on the outside baby and you can't get in
I will show you, you're so much better than you know
When you're lost, when you're alone and you can't get backagain
I will find you darling and I'll bring you home


And if you want to cry I am here to dry your eyes, oooo...
In no time you'll be fine.....


You think I'd leave your side baby?
You know me better than that.
Think I'd leave you down when you're down on your knees?
I wouldn't do that


I'll tell you the right when you want...
I'll, I'll find the wound, If only you could sink into me....


Oh when you´re cold I'll be there to hold you tight to me, to me baby.
Ohh when you´re alone I'll be there by your side baby, by your side baby.


Oh when you´re cold I'll be there to hold you tight to me, to me baby.
Ohh when you´re alone I'll be there by your side baby.


Ao Seu Lado


Você achou que eu iria abandoná-lo baby?
Você me conhece melhor que isso
Achou que eu te derrubaria estando você já de joelhos?
Jamais faria isso.


Te digo que você age certo quando quer
Eu.. eu encontrarei a ferida, Se você pudesse ao menos conhecer meu interior...


Oh quando estiver com frio estarei lá, te abraçando forte


Quando estiver do lado de fora baby, e não conseguir entrar
Eu te mostrarei que você é bem melhor do que você pensa
Quando estiver perdido, quando estiver sozinho e não puder voltar
Eu te encontrarei amore, e vou te trazer de volta pra casa


E se quiser chorar, eu tô aqui pra enxugar seus olhinhos, oooo....
Em um instante você se sentirá melhor...


Achou que eu ia sair do seu lado baby??
Você me conhece bem melhor que isso
Achou que eu o deixaria nos seus momentos difíceis?
Eu não faria isso


Você sabe ser correto quando quer
Eu ainda encontrarei essa ferida, Se você pudesse ao menos se afundar em mim...


Oh quando estiver com frio estarei lá para te abraçando forte baby
ohh quando estiver sozinho, eu estarei lá do seu lado, do seu lado baby


Oh quando estiver com frio estarei lá para te abraçando forte baby
ohh quando estiver sozinho, eu estarei lá do seu lado, do seu lado baby


A mensagem automática de voz só roda em sistemas MS Windows.