10/04/2012

Jet - "Look What You've Done "

Mais uma do "A Lot Like Love".


Look What You've Done
Jet


Take my photo off the wall
   Tire minha foto da parede
If it just won't sing for you
   Se ela nao for cantar para você
'Cause all that's left has gone away
   Porque tudo que sobrou se foi
And there's nothing there for you to prove
   E não há mais nada para você provar


Oh, look what you've done
   Oh, olha o que você fez,
You've made a fool of everyone
   Fez a todos de bobo
Oh well, it seems likes such fun
   Parece tão divertido
Until you lose what you had won
   até você perder o que ganhou


Give me back my point of view
   Devolva-me meu ponto de vista
'Cause I just can't think for you
   Porque eu não posso pensar por você
I can hardly hear you say
   Eu mal posso te ouvir dizer
What should I do, well you choose
   O que devo fazer? Bom, você escolhe


Oh, look what you've done
   Oh, olhe o que você fez,
You've made a fool of everyone
   Fez a todos de bobo
Oh well, it seems likes such fun
   Parece tão divertido
Until you lose what you had won
   Até você perder o que ganhou


Oh, look what you've done
   Oh, olhe o que você fez,
You've made a fool of everyone
   Fez a todos de bobo
A fool of everyone
   a todos de bobo
A fool of everyone
   a todos de bobo